Servisní smlouvy
Optimalizujte své investice pomocí komplexních balíčků servisních služeb, jež jsou přizpůsobeny individuálním potřebám a požadavkům každého zákazníka.
V rámci pozáručního a mimozáručního servisu Vám garantujeme maximální dostupnost, individuální přístup, rychlý a odborný zásah a vhodné řešení každého problému po celou dobu životnosti Vašeho stroje kdekoliv v České republice a na Slovensku.
SLA zahrnují:
- Technické poradenství a hotline s dostupností až 24/7 na základě zvoleného servisního balíčku
- Garantované reakční a dojezdové doby
- Preventivní prohlídky zařízení v optimálních intervalech
- Skladování a dodávky náhradní dílů
Objevte naše servisní balíčky:
BASIC |
Základní balíček servisních služeb |
Garantovaná reakční doba |
Možnost výběru dojezdové doby dle Vaší potřeby |
Speciální servisní linka pro příjem požadavků |
STANDARD |
Obsahuje balíček BASIC rozšířený o preventivní údržbu |
Garantované pohotovostní a dojezdové doby |
Kvalifikovaná podpora prostřednictvím e-mailu a telefonu v ceně |
PLUS |
Rozšířené servisní služby obsahující balíček BASIC a STANDARD |
Pohotovostní doba i během víkendů |
Skladové zásoby náhradních dílů pro minimalizaci doby opravy |
ALL-IN |
Komplexní servis a úplná kontrola nákladů |
Pohotovostní doba 24/7 pro zajištění stabilní výroby a minimalizaci prostojů |
Fixní měsíční paušál bez dalších nákladů pro vyšší jistotu při plánování |