Posunuli jsme hranice našeho servisu a podpory zákazníkům

Zvyšující se složitost zařízení a výrobních procesů vyžaduje vysoce specializovanou pracovní sílu a úzkou spolupráci mezi dodavateli a zákazníky při údržbě i optimalizaci zařízení přímo v terénu. Proto se i my neustále snažíme přinášet nové možnosti, jak naše servisní služby zefektivnit a zrychlit.

Jednou z klíčových inovací jsou chytré brýle AYES, které umožňují našim servisním technikům spolupracovat v reálném čase bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí. Díky této technologii získávají zákazníci okamžitou podporu, což přináší nejen výrazné snížení nákladů na servis, ale také rychlejší diagnostiku problémů a zkrácení doby jejich řešení – a to až o 40 %. Tento přístup nám umožňuje poskytovat ještě flexibilnější a efektivnější servisní podporu.

Přínosy pro zákazníky:

  • Snížení nákladů díky zkrácení doby řešení problému a počtu vyjíždějících techniků
  • Lepší inspekční program a vzdálená spolupráce
  • Okamžité sdílení servisní postupů mezi týmy v reálném čase
  • Rychlejší diagnostika problémů s opravami
  • Video záznam servisního zásahu
  • Kontrola kvality